Dáte nám souhlas s využíváním cookies, prosím?

Často kladené otázky

Přišlo mi zboží které jsem si objednal/a, ale nevyhovuje mi velikost. Jak mám postupovat při výměně?

Postup:

  •  Vytvořte novou objednávku se zbožím, které si budete přát.
  •  Do poznámky v objednávce dopište text: Budu vracet zboží z obj.  č. (vložte číslo objednávky) a objednávku odešlete.
  • Pošlete nevyhovující zboží na naši adresu: GREL, spol. s r.o., Karásek 2245/1f, budova č. 25  621 00 Brno – Řečkovice.
  •  Vaši nově přijatou objednávku pozdržíme, než vratka dorazí. Následně odečteme hodnotu vráceného zboží od zboží nového - upravenou objednávku s výslednou cenou Vám zašleme do e-mailu.
  •  Po úhradě rozdílu, odešleme Vaši objednávku následující pracovní den.(Doporučujeme platbu na účet, ušetříte 40,-  Kč za dobírku.)

Obdržel/a jsem zboží, ale nevyhovuje mi a chtěl/a bych ho vrátit.

Postup:

  • o vzniklé situaci nás informujte e-mailem na objednavky@grel.cz
  • pokud máte možnost, doklad, který jste od nás dostali vytiskněte a vyznačte v něm co vracíte, poznačte na něj Vaše číslo účtu kam budete chtít peníze vrátit
  • odešlete zboží na adresu Grel spol. s r.o. Karásek 1f Brno 62100
  • po přijetí Vámi vráceného zboží zkontrolujeme jeho stav a vrátíme odpovídající částku na Váš účet

Pozn: nikdy neposílejte na dobírku, taková zásilka bude odmítnuta

Rád/a bych koupil/a obleček na psa, mohu ho před koupí vyzkoušet?

Ano, na našem výdejním místě je možné zboží vyzkoušet.

Nechoďte k nám bez objednávky – nejsme zverimex s vystaveným zbožím. Zboží máme v prostorách do kterých zákazníkům není povolen vstup! Není tak v našich silách vyhovět, když nám příchozí zákazník řekne „takový ten červený hezký“.

Proto doporučujeme:

  • vytvořte objednávku s oblečky, které se Vám líbí a velikostně odpovídající Vašemu psovi.
  • objednejte cca 4-5ks, které Vám nachystáme (neobjednávejte prosím zbytečně více ks, detaily doladíme přímo na místě) do objednávky zahrňte i ostatní zboží, které si budete chtít koupit
  • vyčkejte na výzvu k vyzvednutí zboží
  • přijďte s čistým psem (není možné zkoušet nové oblečky na mokré nebo zablácené psy)
  • oblečky vyzkoušíte a odejdete jen s tím, který bude opravdu vyhovovat

Rád bych si koupil/a náhubek na psa je možné ho před koupí vyzkoušet?

Ano, i toto je možné – postup je stejný jako při koupi oblečku pro psy.

Rád bych si koupil/a náhubek na psa,ale jsem z daleka a dojet na zkoušku nemohu, jak mám postupovat?

S náhubky je to stejné jako s oblečky, oblečení nebo botami u lidí pokud nevyzkoušíte nikdy není jistota.

Ideálně pokud si pamatujete název posledního ztraceného náhubku, tak objednejte ten samý.

Nebo Vám s výběrem pomůžeme, jak jen to půjde.

Kontaktujte nás na objednavky@grel.cz

  • napište nám o jaký typ náhubku máte zájem a pošlete nám okótovanou fotku vašeho psa z profilu a zepředu, potřebujeme vědět šířku v lících, délku od očí po čumák a hloubku.
  • následně Vám doporučíme nejvhodnější náhubek. Jedná se však o doporučení dle našich zkušeností, nemůžeme poskytnout záruku že na 100% náhubek sedne.

Balík se zbožím je poškozený

Balík viditelně poškozený ze kterého se něco sype odmítněte převzít a nechte jej vrátit odesílateli, o situaci nás informujte. Odešleme Vám co nejdříve zboží nové a s dopravcem si to již dořešíme sami.

Balík byl doručen v pořádku, ale uvnitř jsem měl/a poškozené zboží.

Poškozené zboží nám prosím vyfoťte a pošlete na objednavky@grel.cz náhradu poškozeného zboží řešíme individuálně.

Když si objednám zboží na dobírku za jak dlouho ho dostanu?

Zboží objednané na dobírku odesíláme následující pracovní den, a další den dopravce doručí.

Příklad: objednáte v pondělí, úterý odešleme, ve středu bude zboží doručeno.

Když si objednám zboží a platím převodem za jak dlouho ho dostanu?

Při platbě převodem odesíláme následující pracovní den po přijetí platby.
Příklad: v pondělí objednáte, v úterý proběhne převod, ve středu odešleme, ve čtvrtek bude zboží doručeno.

0 Kč 0
Váš nákupní košík je prázdný.